- cmplz_hide_cookiebanner:

Historyk, socjolog reklamy i komunikacji społecznej. Pełnomocnik Prezydenta Sosnowca ds. Kultury, Rozwoju i Dialogu Społecznego. Od czternastu lat związany z Urzędem Miasta, od ośmiu lat koordynuje działania promocyjne w Sosnowcu. Pomysłodawca i współtwórca m.in. Tygodnia Dziecka (10 edycji), Manufaktury Świętego Mikołaja (5 edycji) oraz słynnych Sosnowieckich Paszportów, połączonych z akcją All Inclusive, których ekwiwalent reklamowy wyniósł ponad pięć milionów złotych. Prywatnie tata trójki córek. Pasjonat gier planszowych i piłki nożnej. Content marketing – Marketing treści to proces tworzenia i dystrybucji atrakcyjnych i prawidłowo zoptymalizowanych tekstów, których zadaniem jest skupienie uwagi i nakłonienie do oczekiwanego działania odpowiednią grupę odbiorców. Obecnie jest to jedna z najczęściej wybieranych form promocji w internecie. W czasie zajęć poznamy narzędzia wykorzystywane w content marketingu ułatwiające osiągnięcie zamierzonego celu m.in. skorzystania z usługi, zapisania się do neweslettera czy zakupu produktu. Przeanalizujemy wybrane przykłady i przeprowadzimy case study efektywnych projektów. Będziemy opracowywać kierunki działań umożliwiające zdobywania zaufania odbiorców, przyciągania ich uwagi a także budowania wizerunku eksperta w danej dziedzinie.