Kandydaci ubiegający się o przyjęcie na studia podyplomowe powinni złożyć następujące dokumenty:
- Kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych (oryginał dyplomu należy przedstawić do wglądu w sekretariacie przed rozpoczęciem zajęć)
- Skierowanie w przypadku kierowania na studia podyplomowe przez instytucję zewnętrzną, z podaniem kwoty dofinansowania oraz adresem i NIP-em instytucji
- Inne niezbędne dokumenty na dane studia, określone w ogłoszeniu o naborze na studia podyplomowe
Złóż komplet dokumentów w sekretariacie
Dokumenty rekrutacyjne należy dostarczyć do sekretariatów studiów podyplomowych na Wydziałach Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Dokumenty należy składać w białej wiązanej teczce. Terminy składania dokumentów można znaleźć w informacjach dotyczących studiów w na stronie OFERTA w opisie wybranych studiów.
Rekrutacja na studia podyplomowe jest prowadzona w systemie IRK i na wydziałach, przez poszczególne sekretariaty obsługujące wybrane studia.
Warunki przyjęcia:
O przyjęciu na studia podyplomowe decyduje kolejność zgłoszeń oraz wynik postępowania kwalifikacyjnego, o ile było przeprowadzone.