- cmplz_hide_cookiebanner:
Posiada prawie 15 letnie doświadczenie w Public Relations, zdobyte we współpracy zarówno z polskimi jak i zagranicznymi firmami z takich branż jak: automotive, energetyka, nieruchomości, budownictwo i przemysł ciężki. W ciągu ostatniej dekady prowadził projekty, tworzył strategie komunikacji i działania z zakresu rzecznictwa, które zostały nagrodzone (trzykrotnie) nagrodami „Złote Spinacze” przyznawanymi przez Polskie Stowarzyszenie Firm Public Relations, najważniejsza nagroda branży PR w kraju (w tym nagroda 2015 za najlepszą kampanię komunikacji wewnętrznej dla Nexteer Automotive Europe). Współpracował z takimi markami jak Nexteer Automotive (dawniej Delphi), Saint Gobain, Tauron czy Valeo. Posiada umiejętności w zakresie pracy z mediami, komunikacji wewnętrznej oraz zarządzania kryzysowego, co daje mi możliwość kompleksowego spojrzenia na działania komunikacyjne w różnych branżach. Od kilku lat aktywny członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Ponadto posiada doświadczenie w działalności Public Affairs – jest członkiem komisji rewizyjnej Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego oraz grupy Governmental Affairs przy stowarzyszeniu CLEPA – największego stowarzyszenia dostawców motoryzacyjnych działającego przy Komisji Europejskiej w Brukseli. W latach 2012-2014 pełnił również funkcję general managera oddziału Polish Automotive PR – największej na świecie sieci niezależnych agencji PR profilowanych pod kątem międzynarodowych klientów motoryzacyjnych, działających dla takich marek jak: Bosch, Chevrolet, Continental, Ferrari i Valeo.